Friday, May 7, 2010

hip..hip.. hooray!!!

hip..hip..hooray!!!! tu je yg mampu aku luahkan.. hehehe.. sudah merdeka!! dgn merdeka ini maka tamatlah sesi pengajian ku sem 2 di BMI terchenta.. huhuhuhu.. BMI ag.. sentap.. sem 2, sem yang bnyak mematangkan aku dri segi pengurusan diri dan pengurusan kerja.. sem 2 ni juga telah melantik aku sebagai exco, program manager utk 2 program dan ajk memangku pengerusi.. mesty pelik an.. mau tak pelik keje pengerusi aku yg handle dari A smpai Z. geram btul.. hahhahah.. ape2 pun da lpas da.. skrg msa utk berlibur n holiday with my lovely family.

*1st program Study Abroad Talk by Nazza education.. siap jemput lecturer dri Queen's University..
*2nd program, Who Am I by en edres, UNIMAS..

dgn berlakunya program ini maka tiap2 hri aku terpaksa ulang alik dri kelas-admin-admin- kelas.. smpaikan smua org admin da kenal aku.. asal aku dtg msty akan tolong bukakkn pintu.. hehehe.. tQ kak ju, kak naz, kak jie n k.sab.. bila balik bilik asal letak je kepala kt bntal msty doom! tidoo.. mudian tdo smpai x hengat dunia.. bom sblh kepala pun x dgor.. hahaha.. YB katakan.. dan sperty biasa rutin studnt penuh dgn2 asgnment, lab repot yg wat aku semput, test n kuiz.. smua aku da harung utk sem 2 nie.. tunggang terbalik dgn kelas MFAh.. blur2 kelas electronics, seram sejuk kelas intro 2 DE. gusip2 di facebook.. kini smua tinggal kenangan.. setelah 14 mnggu menuntut ilmu da akhirnya tepat 11.30 am 26 hb april 2010, dewan peperangan telah bermula.. bertungkus lumus terkumat kamit mulut nie mnghafal n memhami.. yelah.. pointer sem lepas hncus xkn sem nie pun nk hancus.. tadaa.. aku stdy!!. hahahaha..


*yeah.. ini nmanya multipurpose.. study + online=staline.. nmpak tak berukband tu?? nmpak ta aku da click connect?? hahhahaha..

sem nie ade 5 paper.. 26/04 mdian 03/05 direct 06/05.. dan secara officialnya aku da merdeka semlm.. hri nie 07/05 tau.. hahahaha.. so, enjoy!.. oopsss.. terlupa jap.. xley enjoy ag.. aku ade ag stu komitmen.. komitmen sbgai exFET.. hehehe.. start 09/05 nie aku akn bertugas sbgai fesi utk intake fist (yg dulu dikenali fet) batch ke 7 di kolej mara kuala nerang.. smnggu disna.. akn sbuk skit.. klu dpt on9 insyaallah akn ade status baru difb..

tamatla al-kisah sem 2.. skrg aku tinggal sorg2 dlm bilik yg kosong n sunyi.. my rumate pun da bertolak balik da tdi.. rsnya die pun dlm perjalanan.. tiket bas pkul 10.30 [act tiket bas dye pun aku yg tolong beli so aku thu pkul bpe bertolak.. hehehehehe].. sedey plak bila mngenang situasi mcm nie.. sunyi n sepi.. da x riuh rendah.. smua member2 pun da rmai yg balik.. aku pun jap g balik ke rumah mak cik utk tumpang sbntar b4 bertolak ke KMKN. entah ape kan jdi utk nex sem plak.. betul kata ucu, dunia nie ibarat lakonan.. kite adelah pelakonnya.. n sedey jugak kak naz bkal tmat prac dye di snie 10hb nie.. thanks kak naz.. sonok dpt kwn ngn kak naz.. huwaa.. aku da tacing!! da berair air mata nie.. 2 bulan jugak aku akn merindu org yg tersyng tuu.. sayang tke cre okeh.. xmo gatal2.. setia pda yg satu.. wink* wink*

*mkn besar dgn kak naz..

No comments: