Thursday, March 3, 2011

Buah Hati Pengarang Jantung..

salam...

apa kabar? kejap je kan dah masuk bulan mac.. pejam celik pejam celik dah masuk bulan ketiga tahun nie.. cepatnya masa berlalu.. tup..tup.. da hari kamis.. esok jumaat, lusa sabtu tulat ahad dah kene balik BMI.. huwaaaa... kejapnyaaaaa cutiii... tak terasa... tahu2 pagi. tahu2 dah malam.. (utk pengetahuan, aQ tengah cuti midsem break..jadi aQ amat bermaharajalela skrg)

aQ sekarang dah ada buah hati pengarang jantung... sebab tu hari2 aQ, aQ rsa cepat je berlalu... hidup aQ penuh dgn aktiviti dan keceriaan.. memang xde sesaat pun yg buat aQ benti ketawa.. asek gelak je nengok teletah dye.. even dye tido pun.. time dye tido lagilah aQ geram.. mcm nk geget2 jer.. dah ler seketoi.. ley je nk dukung2 nak lambung2.. hahahahhaha.. tangan dye, kaki dye, perut dye, buat aQ geram.. cerdik plak tu.. pndai amik hati org.. daripada nak marah trus x jadi marah ( tinggi betul daulat dye).. kalau dye sebut sesuatu perkataan tu cair habis aQ.. "chakkkk" dgn senyum gigi dua batang... bila kita makan ke minum ke msty wajib dgn "nakkkk" dengan muka penuh harapan... kalau pegang henpon tu msty dgn gaya jwb telepon.. paling best bila dye dye pegang aQ xnak lepas.. maksudnya kalau ade sape2 org luar org yg dye x familiar nak dukung dye msty dye nanges2 xnak lepas aQ.. peluk aQ sekuat2nya xnak org amik dye.. eee... geramnyaaaa cek intan kat adekkk.... adek, jum ikut cek intan balik BMI nak?? mesty susah lepas nie cek intan nak berpisah ngan adek.. nanges2 cek intan nanti..
LOVE YOU adik, NUR FARAH ZULAIKA

*adik, senyum2..

*auwww chakkkk....

*yeay adek dah mandi!! nmpak gigi dua batang!!

*tgk tuuuu... orang kaler dye pun nk kaler

*selepas berhempas pulas utk menidurkan dirinya.. geram ak nengok??



2 comments:

Miz KayNen said...

sape ni?

miss eyntan said...

acu: acuuuuuuuuuuuuu.... misss youuuu..

sepupu cek belah ayah.. anak adik ayah yg bongsu.. :)