Thursday, February 17, 2011

aQ dah kembali menjadi org AWAM!!

salam..

syukur ALHAMDULILAH.. akhirnya tanggal 9hb feb baru nie aQ secara rasminya menjadi orang awam kembali.. contract aQ sbgai exco perhubungan awam telah pun selesai dgn jayanya.. 3 sem berturut2 aQ pegang.. bahagiaanya rasa bila diumumkan oleh MC "maka tamatlah naungan mereka2 yang bnyak berjasa" pergh!!! skit punya hbat ayat dye.. ttbe aQ perasan sendiri.. hahahaha.. berbaloilah ape penat lelah aQ selama nie.. penat bergaduh, penat menahan geram.. keje org jadi keje aQ.. orang ats goyang kaki x amik tau.. deal dgn org yg perasan hebat tpi satu ape pun x jadik.. huhuhuhu.. aQ geram!! ape2 pun pengalaman nie bnyak mngajar aQ.. bnyak mngajar aQ erti "KESABARAN" mngajar aQ mcm mna nk handle dgn org yg pelbagai karenah. mngajar mcm mna nk setelkan masalah tu dgn segera.. ajar mcm mna nk mempunyai PR yg baik.. syukur.. xde ape yg mampu aQ ungkap kan.. tipu lah aQ kata aQ tak sedey walaupun ada banyak yang aQ tak puas hti.. tpi selalunya ape yg pahit itulah manisnya.. (korang paham tak ape yg aQ cuba nk smpaikan nie?? if paham 10 markah buat anda.. if tak paham2 kan lah.. hehehehhe...)

dengan tamatnya naungan pimpinan zaman aQ trus diadakan perlantikan baru... moga perlantikan baru nie lagi mengukuhkan dan menambahkan kembali CCGC.. tahniah buat yg dilantik.. :)

malam AGM (aQ sebok men game kt fon.. kuikuikui)


my sweet sis and advisor.. thanks miss atas tnjuk ajar.. :)

3 comments:

Miz KayNen said...

Dah kurang beban kan..dulu2 cek selalu tak cukup rehat.siang class,mlm miting :)

Pilotz said...

Yeayyy dah boleh concentrate studies :)
Study smart k Cek :)

miss eyntan said...

acu:: weee~ sangat sangat legaa... tak terkata...

unclee:: yup2!! xpyah runsing2 dah.. hehehe.. baik cip!! InsyaAllah.. :)